فهرست مطالب

مشاوره کاملا رایگان در کلینیک تخصصی کاشت مو نوریان

 

با کاشت ابرو چقدر اشنایی دارد؟

 

به طور سنتی، درمان ابروهای نازک یا کم پشت، تکیه بر محصولات آرایشی برای پر کردن موهای ابرو است. اما با پیشرفت علم و و تمایل مردم به داشتن ابروهای طبیعی و پرپشت راه حل جدیدی به وجود آمده است : پیوند ابرو (کاشت ابرو)

کاشت ابرو توسط جراح زیبایی یا پلاستیک با انتقال موهای خود شما از ناحیه پشت سرتان انجام می شود. در حالی که این روش به ظاهر بسیار ساده به نظر می رسد، اما چندین جنبه وجود دارد که باید قبل از کاشت ابرو در نظر داشته باشید، از هزینه تا خطرات و عوارض جانبی. این مقاله را تا انتها بخواهید  تا بدانید که از کاشت ابرو چه انتظاری دارید و چطور  تشخیص دهید که آیا این جراحی برای شما مناسب است یا خیر.

 

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن گرافت های مو (شاخه ها) به ناحیه ابروی شما منتقل می شود. این هدف این است که موهای جدید از این پیوندها رشد کنند و ظاهری پرتر ایجاد کنند.

 

روش کاشت:

کاشت ابرو به روش جراحی ( FUT ) انجام می شود. در این روش گرافت موی ابرو از موهای پشت سر ( ناحیه پشت گوش)  شما گرفته می شود. در این روش جراح متخصص ابتدا به صورت برشی نواری از پشت سر شما برداشت میکند  و سپس ناحیه برداشت شده بخیه و پانسمان می شود.

نوار مو برداشته شده در زیر میکروسکوپ و توسط فرد متخصص با دقت به چند قسمت تقسیم شده و گرافت های مو تار به تار جدا می شوند. جدا شدن تار به تار  کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که موهای جدید می توانند پس از ریزش موهای جدید در ابروهای شما رشد کنند.

در زمان برداشت نوار نیاز به بیهوشی کامل نیست و با بی حسی موضعی کل این اتفاق انجام می شود. کل پروسه برداشت کمتر از یک ساعت انجام میشود. همچنین از زمان شروع مرحله کاشت ابرو ۳ الی ۴ ساعت کار کاشت ابرو به طول می انجامد.

 

مزایا و معایب:

طرفداران کاشت موی ابرو خاطرنشان می کنند که موهای جدید طبیعی به نظر می رسند زیرا متعلق به شما هستند. این روش همچنین ممکن است نیاز به آرایش ابرو را محدود کند.

یکی از مزیت های کاشت ابرو این است که بسیار طبیعی به نظر می رسد زیرا مانند موهای سر و ابرو شما در حال رشد هستند. به کمک این روش دیگر نیاز به آرایش ابرو نیست.

و از معایب این روش به پرهزینه بودن آن اشاره کرد که البته با توجه به دائمی و طبیعی بودن آن در واقع هزینه زیادی نیست.

و دسته دیگری از افراد هستند که به خاطر طولانی بودن زمان نتیجه آن را انتخاب نمیکنند چون ممکن است چندین ماه طول بکشد تا فولیکول‌های جدید «جای گیری شود » تا نتایج کامل را مشاهده کنید.

 

بهبودی برای کاشت ابرو چگونه است؟

دوره نقاهت برای کاشت ابرو نسبتا سریع است. در چند روز اول متوجه پوسته پوسته شدن اطراف ابرو خواهید شد. نکته مهم این است که در زمان پوسته پوشته شدن و بسته شدن زخم ها به آن ذست نزنید.

جای بخیه پشت سر هم بعد از دو هفته کامل بهبود پیدا می کند.

بعد از چند هفته شاهد ریزش موهای کاشته شده خواهید بود. این فرآیند کاملا طبیعی است. موهای جدید ابروی شما باید طی چند ماه آینده شروع به رشد کنند. در این بین، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را تا اندازه ابرو کوتاه کنید.

همچنین ممکن است لازم باشد تا ۳ هفته پس از جراحی از ورزش شدید اجتناب کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی یا تورم می توانید با مشاوران خود در کلینیک نوریان تماس بگیرید تا بررسی های لازم انجام و مشکل برطرف شود.

 

اقدامات احتیاطی عمل کاشت ابرو

انتخاب جراح و اتاق کاشت در کاشت ابرو بسیار اهمیت پیدا میکند. در صورتی که دکتر متخصص جراحی برداشت بانک مو شما را انجام ندهد ممکن موارد زیر را تجریه کنید:

 

  • خون ریزی بیش از حد
  • آسیب عصبی
  • ورم
  • کبودی
  • عفونت
  • جای زخم

 

قبل از کاشت ابرو، جراح سابقه پزشکی شما را با شما بررسی می کند. حتماً هرگونه بیماری زمینه‌ای و همچنین هر دارو یا مکملی را که در حال حاضر مصرف می‌کنید را اطلاع دهید.

 

کاشت ابرو ممکن است در موارد زیر مناسب نباشد:

  • آلوپسی آره آتا
  • تریکوتیلومانیا
  • اختلالات خونریزی
  • سابقه عوارض مربوط به جراحی زیبایی

 

 

هزینه کاشت مو چقدر است؟

کاشت ابرو یک روش “غیر پزشکی” در نظر گرفته می شود. این بدان معنی است که معمولاً تحت پوشش بیمه درمانی نیست. کاشت ابرو مشابه سایر روش های زیبایی مانند تزریق ژل و بوتاکس یا عمل جراحی زیبایی بینی است.

قیمت دقیق کاشت ابرو بر موارد مختلف و پوست شما متفاوت است.  اما هزینه که به مراجعه کننده اعلام میشود شامل . هزینه های اضافی مربوط به خود مرکز، جراح و دارو و لوازم روز کاشت در برآورد گنجانده شده است.

همچنین مهم است که از هزینه های احتمالی پس از کاشت ابرو مطلع شوید. به عنوان مثال، اگر پس از مرحله بهبودی مایل به کاشت ایمپلنت های اضافی هستید، باید هزینه آن را به ازای تراکم مد نظر و داروهای لازم پرداخت کنید.

 

کجا کاشت ابرو انجام بدهم؟

کاشت ابرو توسط جراحان پوست، زیبایی یا پلاستیک انجام می شود. یک پزشک ممکن است جراحی را در یک مرکز سرپایی یا اتاق عمل کاشت مو انجام دهد.

در انتخاب مرکز کاشت ابرو حتما بررسی کنید که کلینیک مورد نظر، مجوزهای لازم برای کاشت را از سازمان بهداشت اخذ کرده باشد و در معرض دید همگان قرار داده باشد.

مشاوره فرصت مناسبی برای شماست تا به نمونه کارهای کلینیک نگاه کنید و در عین حال برای خود وقت بگذارید تا از آنها سؤال بپرسید.

 

مشاوره رایگان کاشت ابرو

کلینیک کاشت مو نوریان، یکی از بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران برای شما یک جلسه کاشت ابرو رایگان در نظر گرفته است تا به صورت تلفنی (آنلاین) و یا حضوری کلیه خدمات ما را بررسی کنید و پس از صحبت با دکتر هادی نوریان و مشاهده نمونه کارهای ما بتوانید با اطمینان خاطر کار کاشت ابرو خود را انجام دهید.

پیشنهاد میکنیم حتما از مشاوره رایگان بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران ، کلینک دکتر هادی نوریان استفاده کنید تا بتوانید همه سوالات خود را بپرسید، موارد منع کاشت ابرو را بررسی کنید و از کشسانی پوست خود مطمئن شوید تا با کمترین میزان درد بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.

در نهایت، هرگز نباید برای صرفه جویی در هزینه ها، کاشت ابرو را را با یک مجموعه و یا به کمک کارشناس نا بلد  انجام دهید. این نه تنها می تواند منجر به عوارض جانبی خطرناکی شود، بلکه احتمالاً از کار ناراضی خواهید بود و ممکن است مجبور شوید دوباره آن را انجام دهید. در حالیکه ممکن است کشش پوست سر شما به حدی نرسد که بتوانید مجدد از پشت سر برداشت کنید.

 

موارد مهم:

اگر از ظاهر و تراکم ابروهای خود راضی نیستید و بخواهید راه حل دائمی داشته باشید، احتمالا کاشت ابرو نتیجه دلخواه شما را فراهم می کند. با این حال، نتایج ممکن است متفاوت باشد.

پیشنهاد می کنیم اگر تصمیم دارید کاشت ابرو انجام دهید، برای تحقیق و یافتن یک ارائه دهنده معتبر که بهترین کار ممکن را انجام دهد، وقت بگذارید.

 

توصیه به افرادی که قبلا از روش های دیگر استفاده کرده اند:

کسانی که قبلا از روش هایی مانند تاتو، هاشور، میکروپیگمنتیشن و … استفاده کرده اند؛ می توانند در زمان کاشت، کادر ابروها را به شکلی انتخاب کنند که تمام ناحیه زیرین را بپوشاند.

 

بهتر است چه زمانی برای پاک کردن تاتوی ابروی خود اقدام کنیم؟

در صورتی که مدل تاتوی ابروی خود را نمی پسندید و مایل به تغییر فرم آن هستید توصیه می کنیم ابتدا کاشت ابرو را انجام دهید و سپس برای روش های پاک کردن تاتو اقدام نمایید. زیرا روش های لیزری و یا لایه برداری جهت ریموو ابرو به پوست این ناحیه آسیب می رسانند و مدت زمان بهبود آن چند ماه طول می کشد و باید چندین جلسه متوالی انجام شود در نتیجه عمل کاشت ابرو ناخواسته به تعویق می افتد.

 

تفاوت کاشت ابرو در خانم ها و آقایان

کاشت ابرو هم برای خانم ها و هم برای آقایان انجام می شود. نکته که اهمیت دارد این است که در کاشت ابروی خانم ها کادر صاف و خط دار برای زیبایی چهره مدنظر است اما برای آقایان با کمی ضخامت، پراکندگی و نامنظم کاشت انجام می شود تا حالت طبیعی و چهره مردانه حفظ شود.

سن مناسب

معمولا کاشت ابرو برای افراد بین ۱۸ تا ۲۵ سال انجام نمی شود مگر در موارد خاصی که فرد با تایید پزشک نیاز به انجام آن داشته باشد.

مشاوره کاملا رایگان در
بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
کلینیک تخصصی کاشت ابرو نوریان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *