کاشت مو

بسیاری از خانم ها و آقایان به دلیل مشکلات ژنتیکی و ارثی ممکن است دچار ریزش مو شوند. ریزش مو و کم پشت بودن مو اثر بدی در زندگی بیشتر افراد دارد و اغلب باعث می شود که افراد اعتماد به نفس شان را از دست بدهند. راه های مختلفی برای تقویت ریشه و ساقه مو و جلوگیری از ریزش مو وجود دارد.

اما در بعضی از موارد که ریزش مو شدید دارند و یا موها به شدت کم پشت هستند، درمان قطعی که به این افراد پیشنهاد می شود  کاشت یا پیوند مو است. 

ریزش مو یکی از معضلاتی میباشد که بیشتر مردم با آن روبرو هستند. توجه فرمایید که ریزش مو بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو به صورت روزانه یک امر کاملا طبیعی بوده و در موارد جزئی افراد میتوانند با دارو و روشهای تقویتی آن را رفع کنند. 

علل ریزش مو

۱. بیماری های روحی روانی و استرس.
۲. اختلالات هورمونی ومشکلات تیروییدی. 
۳. رژیم های سخت، مضر و کاهش وزن های ناگهانی.
۴. جراحی گوناگون، بیهوشی و استفاده مداوم از دارو. 
۵. شرایط فیزیکی و نگهداری های نامناسب (محکم بستن موها، شانه کردن مداوم با برس های نا مناسب ، تکرر بیش از حد در شامپو کردن و رعایت نکردن اصول آن، استحمام با دمای نامناسب، استفاده از مواد شیمیایی یا همان رنگ کننده و حالت دهنده ها، استفاده از وسیله های برقی مو مانند: سشوار، اتو مو و … ).

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یکی از بهترین درمان های کم مویی و رسیدن به ظاهر طبیعی موها می باشد. در گذشته کاشت مو توسط عمل های سنگین، نامنظم و بی کیفیت، دارای مدت زمان طولانی، عوارض زیاد و هزینه های بالا انجام می شد و آسیب هایی را به همراه خواهد داشت.
 اکنون کاشت مو در حال پیشرفت می باشد و هر روز روش های کاشت مو با رفع ایرادات در تکنیک های قبلی صورت میگیرد، معمولا شیوه کاشت مو بر اساس انتظارات بیمار و وضعیت شخصی آن انتخاب میشود.  

 

این تصاویر تنها گوشه ای از نمونه های کاشت مو انجام شده در کلینیک دکتر نوریان است.

برای مشاوره رایگان بصورت آنلاین و یا حضوری
فرم زیر را تکمیل کنید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان با شما در ارتباط باشند